
31/1/1937. Consell directiu de l'Associació de Dependents del Comerç i la Indústria de Manresa reunit al Teatre Conservatori. Jacint Carrió és el quart començant per l’esquerra. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

1947. Jacint Carrió, tot passejant per Périgueux. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

1957. Jacint Carrió amb la seva dona, Maria Grau, i el seu fill, Joan, a la plaça de Sant Domènec, de Manresa. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

5/05/1985. Jacint Carrió, al camp de concentració de Gusen, en l’acte d’homenatge als companys que hi van perdre la vida. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

10/05/1985. Jacint Carrió intervenint en l’homenatge a Joaquim Amat-Piniella i la resta de deportats manresans, celebrat a l’Ajuntament de Manresa. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

Jacint Carrió reconeixent-se en una fotografia exposada al museu de Mauthausen. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

6/05/2000. Jacint Carrió participant de nou, a Gusen, en l’homenatge als deportats morts a Mauthausen i a Gusen. (Arxiu Comarcal del Bages. Fons Jacint Carrió i Vilaseca)

1998. Jacint Carrió duent al canell el braçalet amb el número que tenia com a deportat a Mauthausen, el 4.676. Carrió duia sempre el braçalet com a testimoni del sofriment que, sota aquella xifra, havia patit al camp d’extermini nazi. (“El Pou de les Lletres”. Autor: Marc Vila Puig)

Jacint Carrió en una fotografia del juny del 2000 (“El Pou de la Gallina". Autor: Francesc Rubí).