Edicions del diari “El Pla de Bages” dels dies 5 i 6 de juny de 1925. El dia 5 hi publica l’article “Dues centúries enrere”, sobre el “Motí de les faves”, signat amb el pseudònim “L’Avi vell”. A partir de l’endemà i durant un any es publicaran les notes de Francesc Farreras i Duran amb el títol “Fulls de la nostra història”. (Arxiu Comarcal del Bages).
Diverses reproduccions dels “Fulls de la nostra història”, de Francesc Farreras i Duran, publicades al diari “El Pla de Bages”, entre els anys 1925 i 1926. (Arxiu Comarcal del Bages).
Darrer article dels “Fulls de la nostra història”, publicat al diari “El Pla de Bages” del 10 de juny del 1926, amb una “Nota final”, de comiat, de Francesc Farreras i Duran. (Arxiu Comarcal del Bages).